To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Daihatsu
Forum poświęcone tematyce aut japońskiej marki Daihatsu.

Sirion - Rurka cieczowa w klimatyzacji

a.pe - 2017-07-20, 16:36
Temat postu: Rurka cieczowa w klimatyzacji
Mam prośbę o podpowiedź do bardziej doświadczonych użytkowników forum :) Okazało się, że (najprawdopodobniej) w moim Sirionie pękła rurka cieczowa HP. Czy orientujecie się, gdzie mogę kupić tę część i ewentualnie jaki ma ona numer katalogowy? Czy pasować będzie tylko ta z bliźniaczego modelu rocznik/silnik (pan w serwisie uczulał mnie, że w niektórych samochodach te rurki nie są identyczne)?

Pan z serwisu powiedział również, że po wyjęciu rurki być może będzie możliwość zespawania. Jako, że jestem kompletnym laikiem, nie wiem, czy to jest dobry pomysł i czy taka naprawa ma sens... Jeśli ktoś z Was ma o tym pojęcie, będę wdzięczna za wszelkie informacje :)

Z góry dziękuję

Ania :)

Joki - 2017-07-20, 21:47

Lepiej poszukać używki. One się nie zużywają. Jeśli się rozszczelniła to musiała albo być źle zamocowana i nastąpiło zmęczenie materiału albo uszkodzona z zewnątrz.
Szukaj od tej samej generacji, z tym samym silnikiem.
Chyba, że pewien, wspaniałomyślny forumowicz z dostępem do Microcat-a sprawdzi i potwierdzi, że niezależnie od silnika pasuje?
;)

a.pe - 2017-07-24, 10:46

[/quote] Chyba, że pewien, wspaniałomyślny forumowicz z dostępem do Microcat-a sprawdzi i potwierdzi, że niezależnie od silnika pasuje?
;) [/quote]

Czy masz na myśli jakiegoś konkretnego wspaniałomyślnego forumowicza? :)

Joki - 2017-07-24, 15:48

Tak ale skoro się jeszcze nie ujawnił to pewnie nie ma czasu?
soiret - 2017-07-24, 20:01
Temat postu: Re: Rurka cieczowa w klimatyzacji
a.pe napisał/a: